Neulotaan yhdessä kastesukkia

Kuvassa kädet, jotka pitelevät lankakerää ja puikkoja. Teksti kastesukkia Vesilahden pienokaisille. Tykkäät...

Tykkäätkö käsitöistä? Haluaisitko olla mukana ilahduttamassa Vesilahtelaisia pienokaisia ja heidän perheitään?

Seurakunta kaipailee vapaaehtoisia, jotka haluaisivat neuloa vauvansukkia, jotka seurakunta antaa kastetilaisuuden yhteydessä perheille lahjaksi.

Sukkia saa tehdä oman mallin mukaan tai käyttää esimerkiksi Marttojen junasukka -ohjetta, joka on koettu hyväksi. Halutessasi voit lahjoittaa myös käyttämättömäksi jääneitä lankoja käytettäväksi kastesukkien neulomiseen. Sukkien tekoon saa halutessaan käyttää myös omia lankoja.

Valmiit sukat voi toimittaa kirkkoherranvirastoon sen aukioloaikoina tai antaa kenelle tahansa seurakunnan työntekijälle.

Lankoja ja ohjeita sukkien tekemiseen voi tiedustella Sarilta p.040 511 2444.

Sari Myllymäki
Sari Myllymäki
Kasvatuksen ohjaaja

Sari työskentelee Vesilahden seurakunnassa kasvatuksen ohjaajana.

Työni pitää sisällään erilaista viikkotoimintaa lapsille ja perheille, lapsille ja perheille suunnattuja jumalanpalveluksia ja muita tilaisuuksia, niiden suunnittelua ja toteuttamista.

Työhöni kuuluu myös lähetyssihteerin tehtäviä.

Teen yhteistyötä varhaiskasvatuksen ja muiden tahojen kanssa.

Tykkään lukea satuja, askarrella eri ikäisten kanssa ja hyödyntää musiikkia työssäni.

Moikataan kun tavataan!

Thu Apr 18 13:30:36 EEST 2024