Yhteystiedot

Vesilahden seurakunnan kirkkoherranvirasto on avoinna maanantaista keskiviikkoon klo  10 - 13

Virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset.

Virkatodistukset ja sukuselvitykset perunkirjoitusta varten tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä,
puh. 03  2190 700 arkisin klo 9–15. Muut Tampereen aluekeskusrekisterin yhteystiedot löytyvät tästä linkistä.

Virkatodistus- ja sukuselvitystilauksen voi tehdä myös suoraan oheisen linkin kautta sähköisellä lomakkeella.

- - -

Kirkkoherranvirastosta saa infoa seurakunnan eri  työmuotojen toiminnoista ja tapahtumista. Soittele, lähetä sähköpostia tai piipahda pappilassa. Kasteesta, vihkimisestä ja hautaukseen liittyvistä asioista sovittaessa ota yhteyttä virastoon. Virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan aluekeskusrekisteristä.

Seurakunnan tiloja vuokrataan perhejuhliin sekä erilaisiin tilaisuuksiin. Kastejuhlasta seurakuntatalolla ei peritä vuokraa, ainoastaanpöytäliinoista laskutetaan hinnaston mukaisesti. Tilavaraukset virastosta.

Pappilan avoimilta torstaikahveilta voi  ostaa myös oman seurakunnan adresseja diakoniatyön hyväksi sekä  kässäkerhon ja vapaaehtoisten  askartelemia käsitöitä ja koruja lähetyksen hyväksi.

vesilahden seurakunnan ehtoollispikareiden lähikuva.

Yhteystietojen pikasilmäys

Mikäli tarvitset pikasilmäyksen Vesilahden seurakunnan tiloihin työntekijöihin, löydät sen oheisesta tulostettavaksikin sopivasta pdf:stä.

Kooste yhteystiedoista