Ikkuna Jumalan todellisuuteen - Minuuttihartaus

Vesilahden seurakunnan logo

Kirkkoherra

Olen Harri Henttinen ja Vesilahden seurakunnan kirkkoherra tai hauskemmin sanottuna ”KirkkoHarri”.

Olen pappi ja seurakunnan johtaja ja olen  työntekijöiden ja kaikkien viranhaltijoiden esimies. Olen myös kirkkoneuvoston puheenjohtaja. Minun kauttani asiat menevät kirkkoneuvoston ja kirkkovaltuuston käsittelyyn.

Asun kirkkoa vastapäätä Tapulinmäellä, mutta useimmiten minut löytää pappilasta, jos en ole jossakin menossa. Jos on asiaa, voit soitella tai lähettää sähköpostia tai muita viestejä. Pappilan ovikelloa voit aina soittaa, jos sisällä on valot aukioloaikojen ulkopuolellakin. Minulla on kilpikonna nimeltä Matteus. Olemme kumpikin kasvissyöjiä ja pidämme väreistä. Vesilahti on maailman paras paikka. Tervetuloa tutustumaan!