Narvan kyläkirkon ompeluseura

Tällä hetkellä käsityöharrastajia on mukana n 15 henkilöä Narvasta ja Kirkonkylästa ja niiden väliltä. Pari kolme henkilöä neuloo, pari kolme virkkaa ja pari kolme ompelee. Enin osa valmistelee, leikkaa, taittelee ja ompelee nauhoja kahvipusseista kassien punomista varten.

Ompeluseurassa vamistuneet tuotteet myydään myyjäisissä tai arpajaisvoittoina Narvan kesätorilla tai erilaisissa myyjäisissä. Enin osa osallistujista tekee käsitöitä kotona ja tuo valmiit työt ompeluseuraan. Myös kassit punotaan kotona. Ompeluseuran rahoilla voidaan hankkia materiaalia (esim. kankaita tai lankoja) tai kahvia.Kesäretki tai tai ruokailu yhdessä on myös mahdollinen. Kukin vuorollaan keittää kahvit ja tuo tarjottavat ompeluseuraan. Enin osa materiaaleista ja esim. ompelukone on saatu lahjoituksina. Saadut tuotot käytetään hyväntekeväisyyteen.