Kuvassa on marakasseja ja kuvakortteja joissa on eläimiä.

Tervetuloa mukaan soittamaan ja laulamaan!

Muskarissa lorutellaan ja lauletaan, soitetaan ja kuunnellaan, rytmitellään ja liikutaan. Tervetulleita mukaan ovat kaikki 0-6-vuotiaat lapset huoltajineen! Muskari kokoontuu joka toinen viikko seurakuntatalolla ja joka toinen viikko Narvan kyläkirkossa klo 17-17.45.

Muskarista vastaa kanttori Kaisu Erämaa. Toisinaan mukana ovat myös Eva Rosengrén-Bancsi sekä Sari Myllymäki.

Kuvassa voi olla hidaslori, viulu ja tekstissä sanotaan VESILAHDEN SEURAKUNTA arjessa ja pyhässä MUSKARI 0-6-vuotiaille uotiaille keskiviikkoisin klo 17-17.45 Vuoroviikoin seurakuntatalollaj Narvassa. 10.1 Seurakuntatalolla 1Narvan kyläkirkolla H車

Kasvatuksen ohjaaja

Sari työskentelee Vesilahden seurakunnassa kasvatuksen ohjaajana.

Työni pitää sisällään erilaista viikkotoimintaa lapsille ja perheille, lapsille ja perheille suunnattuja jumalanpalveluksia ja muita tilaisuuksia, niiden suunnittelua ja toteuttamista.

Työhöni kuuluu myös lähetyssihteerin tehtäviä.

Teen yhteistyötä varhaiskasvatuksen ja muiden tahojen kanssa.

Tykkään lukea satuja, askarrella eri ikäisten kanssa ja hyödyntää musiikkia työssäni.

Moikataan kun tavataan!