Ystävätoiminta

Vesilahden seurakunnassa toimii joukko vapaaehtoisia Ystävätoiminnan puitteissa. Tarkoituksena on ollut ilahduttaa ja virkistää niitä vesilahtelaisia, jotka muuten jäisivät yksin. Toiminta on keskittynyt lähinnä vanhusväestöön. Ystävätoiminnan väki käy joka toinen sunnuntai avustamassa terveyskeskuksen asukkaita ulkoilemaan sekä kiertävät joulun ja pääsiäisen alla yksinäisten vanhusten luona tervehdyskäynneillä. Terveisinä vietävien kukkien myötä tämä on saanut nimen KUKKAKIERROS. Ystävätoiminnan väki on ajoittain mukana myös muussa vapaaehtoistyössä. Kaikkiin näihin tehtäviin pääsee mukaan ilmoittautumalla tehtäviin vapaaehtoistyo.fi –sivuston kautta.

YSTÄVÄTOIMINNAN ULKOILUAPU

Vesilahden seurakunnan Ystävätoiminta ulkoilee terveysaseman osastojen asukkaiden kanssa joka toinen sunnuntai. Huonolla säällä seurustellaan sisällä. Otamme ilolla uusia vapaaehtoisia porukkaan mukaan.
Kenenkään ei tarvitse olla mukana joka toinen viikko vaan jokainen saa tulla silloin kun itselleen sopii. Voit tulla vain yhden kerran kokeilemaan tai satunnaisesti silloin tällöin, miten sinulle parhaiten sopii.
Ennen kutakin ulkoilutuskertaa sovitaan Ystävätoiminnan WhatsApp-ryhmässä ko kerran mukaantulijat.

Kysy lisää/ilmoittaudu mukaan: Tuula 050-4670597 Päivi 040-5191614.