Lapsiperheiden iltapäivä

Mainoskuva jossa sama teksti kuin uutisessa, kuvan yläreunassa valokuva jossa äitejä ja isiä pöydän ääressä.

Lapsiperheiden iltapäivä

Vesilahden MLL järjestää Lapsiperheiden iltapäivän tiistaina 7.5.2024 klo 15:30-18:00 kirjasto Lähteellä.

Tilaisuuteen voi saapua ja sieltä voi poistua joustavasti oman aikataulun mukaan.

Esittelijät ovat paikalla koko tilaisuuden ajan.

Tapahtumaan ovat tervetulleita vesilahtelaiset lapsiperheet sekä perheen kasvattamista suunnittelevat perheet tutustumaan toisiinsa ja lapsiperheille suunnattuihin palveluihin.

Paikalla:

•MLL Vesilahti,

•Vesilahden varhaiskasvatus/Poukama,

•Vesilahden neuvola,

•Vesilahden seurakunta,

•Pirkanmaan hyvinvointialue (eteläisen alueen lapsiperheiden palvelut),

•Kunnanjohtaja Mikko Latvalan esittäytyminen klo 15:45 (paikalla klo 15:30-16),

•Vesilahden kirjasto

Tarjolla on kahvia, teetä ja mehua. Lisäksi Vesilahden seurakunta tarjoaa välipalaa ensimmäiselle 50 osallistujalle!

Lisätiedot: vesilahden.yhdistys@mll.fi

Tervetuloa matalalla kynnyksellä kuulemaan ja kysymään kunnan palveluista!

Sari Myllymäki
Sari Myllymäki
Kasvatuksen ohjaaja

Sari työskentelee Vesilahden seurakunnassa kasvatuksen ohjaajana.

Työni pitää sisällään erilaista viikkotoimintaa lapsille ja perheille, lapsille ja perheille suunnattuja jumalanpalveluksia ja muita tilaisuuksia, niiden suunnittelua ja toteuttamista.

Työhöni kuuluu myös lähetyssihteerin tehtäviä.

Teen yhteistyötä varhaiskasvatuksen ja muiden tahojen kanssa.

Tykkään lukea satuja, askarrella eri ikäisten kanssa ja hyödyntää musiikkia työssäni.

Moikataan kun tavataan!

2024-04-09 13:42:30.0