Yhteisöruokailu & Yhteisöneuvonta

Mainos jossa on sinistä, ihmisiä ja seurakunnan, kunnan ja hyvinvointialueen logot. Mainoksen teksti on sam...

Yhteisöruokailu ja yhteisöneuvonta-mainos

Diakonian maksuton yhteisöruokailu järjestetään totuttuun tapaan maanantaisin klo 11-13 Vesilahden seurakuntatalolla.

8.4. alkaen on mahdollista saada myös matalan kynnyksen yhteisöneuvontaa ja ohjausta arjen mieltä askarruttavissa asioissa. Matalan kynnyksen yhteisöneuvonta ja ohjaus auttaa esimerkiksi kun sinulla on huolia arjessa, haasteita asioiden hoitamisessa, kaipaat apua sähköiseen asiointiin liittyen tai sinulla on kysymyksiä etuuksista ja palveluista.

Lämpimästi tervetuloa !

Minna Alajoki
Minna Alajoki
Diakoni

Minna on diakoni ja RE-sielunhoitoterapeutti. Minnan tavoittaa olopäiviltä, Topi-ryhmän kanssa touhuamasta sekä Pappilasta kerhoista. Minna hoitaa myös diakonia-avustuksia, on kriisityössä mukana sekä tekee kotikäyntejä. Jos tarvitset apua tai tukea elämän eri haasteissa, niin ota rohkeasti yhteyttä Minnaan.

2024-03-19 11:41:00.0