Diakonian yhteisöruokailu ja yhteisöneuvonta

ma 22.4. klo 11.00

Seurakuntatalo

Diakonian yhteisöruokailu ja yhteisöneuvonta ma 22.4 klo 11-13.00 seurakuntatalolla! Tervetuloa!

Totuttuun tapaan diakonian lounas on tarjolla kaikille, joilla on taloudellisia vaikeuksia tai jotka kaipaavat toisten ihmisten seuraa. Lounas on maksuton. Lisäksi on mahdollista saada myös matalan kynnyksen ohjausta ja neuvontaa. Onko sinulla on huolia tai haasteita asioiden hoitamisessa, tarvitsetko apua sähköisessä asioinnissa tai onko sinulla kysymyksiä palveluista tai etuuksista. Tervetuloa yhteiseen pöytään!

Minnan työpiste, diakoniatoimisto on seurakuntatalolla, Rautialantie 213

Minna on diakoni ja RE-sielunhoitoterapeutti. Minnan tavoittaa olopäiviltä, Topi-ryhmän kanssa touhuamasta sekä Pappilasta kerhoista. Minna hoitaa myös diakonia-avustuksia, on kriisityössä mukana sekä tekee kotikäyntejä. Jos tarvitset apua tai tukea elämän eri haasteissa, niin ota rohkeasti yhteyttä Minnaan.