Apua lasten joululahjoihin

Lähikuvaa joulukuusesta, jossa jouluvalot ja punaisia palloja

Tavoitteena on, että jokaiselle vesilahden lapselle saataisiin yhteisvoimin edes yksi joululahja.

Vesilahdessa Mannerheimin lastensuojeluliiton paikallisyhdistys ja Vesilahden seurakunta järjestävät yhteistyössä joululahjakeräyksen vähävaraisten vesilahtelaisten perheiden lapsille.

Lahjatoiveen voi välittää vapaamuotoisella hakemuksella seurakunnan perhediakonille, Tiina Hiltuselle sähköpostitse tai tuomalle viesti pappilaan lukittuun postilaatikkoon suoraan tai postitse, Vesilahden seurakunta/Tiina Hiltunen, Pappilantie 1, 37470 Vesilahti.

Kerro hakemuksessa lahjan saajan ikä, onko hän tyttö vai poika ja hänen kiinnostuksen kohteensa (esim. "7-vuotias poika, pitää askartelusta" "12-vuotias tyttö, pitää hevosista", "2-vuotias poika, rakastaa pipsa-possua" tms). Lahjatoiveiden toivotaan olevan hinnaltaan kohtuullisia. Muistathan liittää hakemukseen omat yhteystietosi!

Hakemuksien tulee olla perillä perhediakonilla viimeistään perjantaina 12.11.2021. Tavoitteenamme on, ettei yksikään vesilahtelainen lapsi jäisi tänä vuonna ilman joululahjaa.

Jos haluat osallistua keräykseen lahjoittajana, ohjeet lahjoitusten antamiseen julkaistaan MLL Vesilahden nettisivulla vesilahti.mll.fi marraskuun 12. päivään mennessä.

Tehdään yhdessä joulumieltä perheisiin.

2021-11-03 12:00:00.0