Hautausmaan haravointitalkoopäivä lauantaina 23.10.2021

Viininpunaiset lehdet pensaassa hautausmaan kiviaidan vieressä.

Vesilahden hautausmaalla siirrytään jo syystöiden kautta kohti talvea.

Vesilahden seurakunnan perinteinen hautausmaan haravointitalkoiden päivä on tänä vuonna lauantaina 23.10. klo 9 - 15.

Seurakunta kutsuu mukaan mahdollisimman monta vesilahtelaista, niin saamme yhdessä siistittyä hautausmaan talviteloille. Talkooväelle on tarjolla keittolounasta klo 11.30 - 12,30 välillä ja talkookahvit klo 13.30- 14.  Hautausmaalla alkaa olla jo vilpoinen syyskeli, joten suosittelemme lämpimää säänmukaista vaatetusta, pipoa ja lämpimiä hanskoja. Seurakunta tarjoaa käyttöön haravat ja kottikärryt.

Voit tulla paikalle koko päiväksi tai itsellesi sopivaksi ajaksi. Rippikoululaiset saavat tunnin osallistumisestaan palvelutehtävä -merkinnän rippikoulukorttiinsa. Sen vuoksi rippikoululaisilta edellytetään ennakkoilmoittautumista tämän linkin kauttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Edellä mainitun linkin kautta voivat ilmoittautua myös muut, erityisesti,  jos sinulla on erityisruokavalio, jonka voisimme ottaa huomioon lounaan ja päiväkahvin valmistelussa.

Haravointitalkooasioissa lisätietoja saa Päivi Saloselta, p. 0400 918 878 tai paivi.salonen@evl.fi

2021-10-06 14:05:00.0