Tarvitsetko apua? Älä jää yksin ongelmiesi kanssa.

Tarvitsetko apua? Älä jää yksin ongelmiesi kanssa. Harkinnanvaraista apua arjesta selviämisen murheisiin (mm. ruoka- tai muut välttämättömät hankinnat, kodin välttämättömät laskut, lasten/nuorten harrastuksista ja opinnoista aiheutuvat kulut) on tarjolla Vesilahden seurakunnan diakoniarahaston kautta. Yhteyshenkilöt: diakoniatyöntekijä Minna Alajoki p. 040-804 9109 tai  minna.alajoki@evl.fi  ; khra Harri Henttinen p. 050-5210327 tai harri.henttinen@evl.fi  ; perhediakoni Tiina Hiltunen p. 040-511 2444 tai tiina.hiltunen@evl.fi  (erityisesti pikkulapsiperheet). Avustus on harkinnanvarainen, kertaluonteinen ja perhekohtainen. Ennen avustuspäätöksen tekemistä suoritetaan hakijan elämäntilanteen kartoitus. Myös keskusteluapua tarjolla. Ota rohkeasti yhteyttä seurakunnan työntekijöihin tapaamisen sopimiseksi!

Mon May 24 10:51:00 EEST 2021