Hautausmaan kesätyöhaku on alkanut!

Kastelukannut rivissä kirkon seinän vieressä.

Kesätyö viheraluiella odottaa kesää ja tekijöitänsä.

Seurakunta tarvitsee lisätyövoimaa kesällä  viheralueiden hoitamiseen. Kesätöihin voi päästä jo 16 vuotta täyttänyt nuori. Nurmikon leikkuuta, kukkien istutusta, haravointia ja kukkien kastelua pystyy tekemään ilman erityistä ammattikoulutustakin.

Viime kesänä viheraluaiden hoitoon palkattiin 11 henkilöä. Tälle kesälle kaavaillaan 13 kesätyöntekijälle työpaikkaa. Työ painottuu alkukesän kukkien istutusaikaan. Pahimmille sadekeleille on tarjolla seurakunnan kiinteistöjen sisätilojen siivousta.

"Haussa on  reippaita, ulkotyöstä tykkääviä kesätyöntekijöitä - ja positiivinen asenne on aina eduksi tässä työssä, jota porukalla tehdään" sanoo seurakuntamestari Päivi Salonen, joka toimii kesätyöntekijöiden esimiehenä. "Pidemmissä työsuhteissa aikaisempi työkokemus ja mahdollinen alan opiskelu on eduksi."

Työsuhteet ovat 1-6kk pitkiä.  Työntekijöitä palkataan tarpeen mukaan. Palkkaa maksetaan KirVESTESin mukaisesti.  Hakemuksessa kysytään työnteon pituuden mahdollisuutta, ja työajan sijoittumista tiettyyn kesän kohtaan voi toivoa.

Hakulomakkeen saat auki tästä. Linkki avautuu uuteen ikkunaan. Voit tulostaa hakemuksen, täyttää sen käsin ja toimittaa pappilaan tai täyttää hakemuksen sähköpostitse ja lähettää suoraan Päivi Saloselle, paivi.salonen@evl.fi . Lisätietoja saa myös Päiviltä, 040 5191 614.

Tue Feb 09 15:31:17 EET 2021