PappilaKombi -pakohuonepeli on valmis!

Lempäälän seurakunnan uorisotyön tiimin ryh,äkuva, ja kädessä pakohuonepelin loppuaika 41.57,23

Lempäälän nuorisotiimi teki pakohuoneeseen testiajon ja samalla pohja-ajan tavoiteltavaksi!

Tervetuloa 3-5 hengen ryhmissä pelaamaan Pakohuonepeliä, PappilaKombia Pappilaan yhteisvastuukeräyksen avauksen jälkeen. Yhteisvastuukeräys avataan sunnuntaina 7.2.2021 jumalanpalveluksessa. Nopeimmat pääsevät pelaaamaan pakohuonepeliä jo samaisena sunnuntaina!

Kokoa ryhmä ja varaa vuoro tästä uudelle sivulle avautuvasta linkistä.

Tehtävien ratkaisemiseen on tunti aikaa. Pakopelihuone ratkaistaan 3-5 hengen ryhmissä. Hinta, joka lahjoitetaan kokonaisuudessaan yhteisvastuukeräykseen, on vähintään 20€/ryhmä, ja se kerätään käteisellä huoneeseen tullessa.

Pakohuonepelissä ryhmä ratkaisee tehtäviä, joiden ratkaisut auttavat heitä avaamaan lukkoja eli "pakenemaan lukitusta huoneesta". Todellisuudessa ketään ei siis lukita suljettuun tilaan, vaan tarkoitus on ainoastaan löytää tehtäviin ratkaisut. Ryhmän kanssa huoneessa on aina myös valvoja.

Muistathan käyttää maskia!

Jos haluat kasvattaa mahdollisuuksiasi päästä ajoissa huoneesta ulos, voit harjoitella etukäteen hieman! Kertaa kirkkovuoden pyhiä ja niiden järjestystä sekä liturgisten värien merkityksiä. Voit myös ladata mobiililaitteellesi sovelluskaupasta RISTI 2048 -pelin, ja pelata sitä. Psst! Kannattaa kurkata myös pelin Symbolit-välilehdelle. Itse pakohuoneessa ei kuitenkaan pelata kyseistä peliä.

2021-01-21 14:48:00.0