Kirkkovaltuuston kokous torstaina 14.1.2021 klo 18 myös seurakunnan Youtube-kanavalla

Helena Autin tekemä piparkakku kirkko, joka muistuttaa erehdyttävästi Vesilahden kirkkoa talvella.

Helena Autti perheineen rakensi ja kuvasi kauniin piparkakkukirkon kotinsa joulukirkoksi korona-aikana.

COVID-19 on tuottanut erilaisten koronarajoitusten myötä haastetta myös seurakunnan julkisten kokoontumisten järjestämiseen. Voimassaoleva 10 hengen kokoontumisrajoitus rajaa kokoustilaan osallistujien määrää.

Kirkkovaltuusto valitaan neljäksi vuodeksi, mutta kahden vuoden välein sillä on mahdollisuus uudelleenjärjestäytymiseen. Vuoden 2021 ensimmäisessä kirkkovaltuuston kokouksessa valitaan kirkkovaltuuston puheenjohtaja ja varapuheenjohtaja toimikaudelle 2021-2022.  Samassa kokouksessa valitaan myös kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja ja kirkkoneuvoston jäsenet ja varajäsenet seuraavaksi kahdeksi vuodeksi.

Kokoukseen pääsee osallistumaan kotoa käsin seurakunnan youtube-kanavalla. Pääset tästä linkistä seurakunnan youtubeLinkki avautuu uudessa välilehdessä-kanavalle. Kokouksen esityslistan kokonaisuudessaan löydät seurakunnan verkkosivuilta, päätöksenteko/kirkkovaltuusto -kohdasta. Pääset lukemaan sen suoraan myös tästä linkistä.

Seurakunnan säännöllisen viikkotoiminnan alkamiseen  ja erilaisten kokoontumisten järjestämiseen odotamme vielä AVI:n uutta  ohjeistusta.

2021-01-13 23:22:51.0