Seurakunnan uusin työntekijä, Varpu Miettunen, vihittiin papiksi tänään

Piispa Matti Repo ja avustajat ovat laittaneet kätensä Varpu Miettusen pään päälle ja siunaavat häntä pappi...

Piispa vihki Varpu Miettusen papiksi Tampereen tuomiokirkossa.

Iloksemme voimme tiedottaa, että Tampereen hiippakunnan piispa, Matti Repo, vihki Varpu Miettusen pappisvirkaan Tampereen tuomiokirkossa tänään, sunnuntaina 17.5.2020. Vihkimysmessu toteutettiin poikkeusolojen vaatimalla tavalla suljetuin ovin.

Juhlajumalanpalvelus videoitiin Aamulehden sivuille ja Tampereen hiippakunnan Facebook-sivuille. Näiden sivustojen kautta löytyy tallenne myöhemminkin seurattavaksi.

Varpu on aloittanut 1.5.2020 Vesilahden seurakunnan palveluksessa. Hän hoitaa seurakuntapastorin viransijaisuutta. Varpun tulojuhla järjestetään myöhemmin koronarajoisten mahdollistamassa aikataulussa.

Rukoillaan yhdessä Varpun pappisuralle Jumalan siunausta ja ottaan hänet ilolla vastaan Vesilahden seurakunnan työyhteyteen!

2020-05-17 11:18:00.0