Sinä nuorisotyön ammattilainen tai sellaiseksi juuri valmistuva...Hae meille Vesilahteen töihin!

Paljon erivärisiä kenkiä eteisessä

Nuorisotyöhön Vesilahteen...

Vesilahden seurakunnassa on haettavana nuorisotyönohjaajan virka

Viran tehtäviin kuuluvat: kouluyhteistyö, isostoiminta ja seurakunnan muu säännöllinen nuorisotyö (mm. nuortenillat) ja rippikoulutyö (suunnittelu ja toteuttaminen). Lisäksi tehtävänkuvaan sisältyy seurakunnan yhteiseen tiedottamiseen liittyviä tehtäviä.

Työparina nuoriso- ja rippikoulutyössä toimii seurakuntapastori.

Arvostamme kykyä toimia itsenäisesti ja oma-aloitteisesti, ideoivaa ja järjestelmällistä työotetta ja kykyä tehdä verkostoyhteistyötä ja toimia sosiaalisessa mediassa. Vesilahden seurakunnan pieni työyhteisö mahdollistaa ketterän toiminnan. Luottamushenkilöt tulevat tutuiksi työn lomassa ja seurakuntalaiset ovat sitoutuneita seurakunnan toimintaan.

Seurakunta tukee henkilöstöetuna työntekijöiden hyvinvointia 200 €/työntekijä/vuosi.

Kelpoisuusehtona on Kirkkohallituksen säädöskokoelman nro 164 mukainen nuorisotyönohjaajan virkaan vaadittava tutkinto. Myös valmistumassa olevat huomioidaan.

Viran palkkaus on vaativuusryhmän 502 mukainen.

Viran hoito vaatii valmiutta ilta-, viikonloppu- ja leirityöhön sekä oman auton käyttömahdollisuutta. Lisäksi vaaditaan työtehtävien edellyttämää riittävää suomen kielen kielitaitoa. Muu kielitaito luetaan eduksi.

Virkaan valittavan tulee olla evankelisluterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen.

Yhteydenotot ja tiedustelut: khra Harri Henttinen, harri.henttinen@evl.fi tai p. 050-5210327.

Lähetä vapaamuotoinen hakemuksesi (+ cv ilman liitteitä) 2.4.2024 klo 15 mennessä suoraan khra Harri Henttisen sähköpostiin harri.henttinen@evl.fi . Liitä hakemukseen yhteystietosi, mutta ei mitään muita henkilötietoja (ei esim. henkilötunnusta tms.). Haastattelut järjestetään viikolla 15 ja valinnasta päättää 18.4.2024 kokoontuva kirkkoneuvosto.

Kerro hakemuksessasi, miksi sinä olisit meille juuri se oikea henkilö hoitamaan tätä virkaa.

Tehtävään valitun on toimitettava selvitys terveydentilastaan ja kirkkolain (KL 6:4a) edellyttämä rikosrekisterilain 6 § 2.momentin mukainen rikosrekisteriote. Tehtävässä noudatetaan kuuden (6) kuukauden koeaikaa.

2024-03-16 12:00:56.0