Kesätyöntekijäksi hautausmaalle

Hautausmaa¨1.jpg

Haemme kesätyöntekijöitä

hoitamaan Vesilahden seurakunnan hautausmaata sekä muita seurakunnan viheralueita. Tehtäviin kuuluu hautausmaiden ja hautojen hoitoa, mm. kukkaistutusten hoitamista, haravointia, nurmikon leikkaamista, käytävien huoltoa sekä muita viheralueiden hoito- ja kunnossapitotyötä.

Odotamme sinulta
- positiivista asennetta
- yhteistyökykyä ja ahkeruutta
- kykyä fyysiseen ulkotyöhön
- että olet työn alkamiseen mennessä täyttänyt 16 vuotta.

Sinulla ei tarvitse olla aiempaa työkokemusta, koska perehdytämme sinut kaikkiin työtehtäviin. Arvostamme kuitenkin aiempaa kokemusta ulkotyöstä sekä puutarhakoneiden (esim. ruohonleikkuri, trimmeri) käyttämisestä.

Tarjoamme sinulle
- monipuolista työtä ulkoilmassa kauniissa ympäristössä
- avoimen ja mukavan työyhteisön
- arvokasta työkokemusta.

Työt alkavat touko-kesäkuun aikana, ja työjaksojen pituus voi vaihdella 1–6 kuukauden välillä. Työaika on arkisin klo 8.00–16.00 välillä, yhteensä 38 tuntia 15 minuuttia viikossa.

Hae kesätyöntekijäksi

viimeistään 15.3.2024. Hakulomake aukeaa tästä linkistä uudelle sivulle. Voit myös täyttää hakulomakkeen sähköisesti ja lähettää sen sähköpostin liitetiedostona. Tulostettuja hakulomakkeita voi noutaa myös seurakuntatalolta (Rautialantie 213) ja Pappilasta (Pappilantie 1).

Lisätietoa tehtävästä antaa seurakuntamestari Päivi Salonen.

Päivi Salonen
Päivi Salonen
Seurakuntamestari

Päivi Salonen seurakuntamestari: kiinteistöjen ja hautojen hoitoon liittyvät asiat, suntion tehtävät.

2024-02-27 15:34:10.0