Uusia tuulia ja työntekijöitä Vesilahden seurakunnassa

Nallet istuvat yhdessä sohvalla

Vesilahden seurakunnan isoja päätöksiä

Vesilahden seurakunnassa kokoonnuttin oikein urakalla torstaina 17.8.2023. Vesilahden kirkkoneuvosto ja kirkkovaltuusto pitivät kokokouksensa. Valitsimme Vesilahden seurakunnan kanttorin virkaan Kaisu Erämaan. Häneen saamme lähemmin tutustua pikkuhiljaa syksyn myötä, kun hän aloittelee työsarkaansa Vesilahdessa. Viimeksi kanttoria valittiinkin Vesilahdessa 90-luvulla, niin että ei ihan kauhean usein kanttoreita meillä valita. Nyt meille tutuksi tullut Satu-kanttori viettää ansaitusti sitä pitkää lomaa. Hyviä eläkepäiviä Sadulle! Tervetuloa Kaisu tänne meidän joukkoomme. Me vesilahtelaiset olemme ihan mukavia, kuten oheisesta kuvasta näkyy.

Eikä tässä vielä kaikki. Saimme myös kasvatuksen ohjaajan Vesilahteen. Meille jo hyvin tutuksi perhe-, nuoriso- ja rippikoulutyön parista tullut Sari Myllymäki valittiin Vesilahden seurakunnan ihka ensimmäiseksi kasvatuksen ohjaajaksi. Sari tulee toimimaan jatkossakin kasvatuksen monimuotoisissa tehtävissä ja eri-ikästen lasten, nuorten ja heidän perheidensä parissa. Me olemme Vesilahden seurakunnassa todella iloisia, että Sari jatkaa hommia meidän kanssamme. Tervetuloa Sarille uuteen virkaan!

Kiitos myös teille luottamushenkilöt jälleen kerran todella hyvästä yhteistyöstä näissäkin ratkaisuissa. Eipä muuta kuin iloisesti eteenpäin, kohti syksyä ja sen värejä...

Tervetuloa mukaan seurakunnan toimintaan!

2023-08-22 14:31:00.0