Suru-uutinen

Maarit Maatraiva.jpg

Maarit Maatraivan muistolle

Meitä kaikkia on kohdannut suuri suru - yllättäen.

Saimme eilen sunnuntaina kuulla, että iloinen Maarit-pappimme on siirtynyt Jumalan valomaailmaan. Maarit Maatraiva ei ehtinyt olla meillä Vesilahden seurakunnassa kuin vajaat puoli vuotta vs. seurakuntapastorina, ja sitten TaivaanIsä tarvitsi Maaritia muihin töihin ja tehtäviin. Maarit viihtyi Vesilahdessa todella hyvin, ja me kaikki, jotka ehdimme häneen tutustua, ihastuimme hänen iloiseen, humoristiseen ja elämänmyönteiseen persoonaansa. Nuoret ja perheet olivat Maaritin työalana, ja hän todella viihtyi työssään.

Sari-nuorisotyönohjaamme kanssa Maarit ehti juuri pitää talvirippikoululeirin kuluvan vuoden alussa. Sari ja Maarit olivat todella loistava ja osaava työpari, joten yhdessä ihanien isosten ja leiriläisten kanssa leirijakso vietiin hienosti maaliin. Muistot jäivät jäljelle.

Kiitos Maarit yhteisestä ajastamme. Ehkäpä elämän tarkoitus ja merkitys ei olekaan sen pituudessa vaan niissä yhdessä eletyissä ja koetuissa läsnäolonhetkissä, joita voimme ja saamme mahdollistaa toinen toisillemme elämämme matkalla.

Hyvää matkaa,Maarit, Jumalan Valoon. Kerran sitten kohtaamme jälleen…enemmin tai myöhemmin.

2023-01-16 14:25:00.0