Uusia tuulia jälleen

Vesilahden seurakunnan nuoriso- ja rippikoulutyössä on aloittanut Sari Myllymäki

Vesilahden seurakunnan vs. nuorisotyönohjaaja Sari Myllymäki

Vesilahden seurakunnassa on puhaltanut lisää muutoksen tuulia viime aikoina.

Sari Myllymäki, joka aiemmassa uutisessa esittäytyikin, on siirtynyt perhediakonin sijaisuudesta nuorisotyönohjaajan sijaisuuteen. Saria näkee siis jatkossa nuorisotyössä sekä rippikoulussa, ja joulukuuhun 2022 saakka hän on mukana Pappilan perhekerhossa seurakunnan diakoni Minna Alajoen kanssa. Sari on koulutukseltaan sosionomi (AMK) + kirkon nuorisotyönohjaaja ja työkokemusta hänellä on mm. seurakuntatyöstä sekä senioritalosta.

Kun elokuussa aloitin työt perhediakonin sijaisena minulle mainittiin, että Vesilahden seurakunnassa ei aina aamulla töihin tullessaan tiedä, mistä itsensä päivän aikana löytää. Tämä on osoittautunut paikkansa pitäväksi lauseeksi. Hyppy nuorisotyöhön oli iloinen yllätys, ja odotan innolla tulevaa syksyä ja ensi vuotta. Emme aina tiedä millaisia suunnitelmia Taivaan Isällä on meidän varalle, ja tämä oli hyvä esimerkki siitä, pohtii Sari.

Sarin voit löytää Pappilan työhuoneestaan, perjantai-iltaisin Nurkalta nuortenillasta, rippikoulun tapaamisista, leireiltä ja isoskoulutuksesta. Sarin tavoittaa Merjalla/Antilla olleesta työnumerosta 040 804 9111 tai sähköpostitse sari.myllymaki@evl.fi

Siunausta syksyysi, moikataan kun tavataan!

2022-09-04 20:41:00.0