ELÄMÄ VOITTAA…VALOA KOHTI!

Paastonaika ja hiljainen viikko kuljettavat meitä kohti pääsiäisen suurta juhlaa. Elämä voittaa. Talven jälkeen koittaa kevät ja lumet sekä routa sulavat. Kuolleelta näyttävästä maasta versookin uusi elämä, täynnä mahdollisuuksia ja uusia alkuja. Pääsiäisen ilosanoma on, että "Miksi etsitte elävää kuolleiden joukosta? Ei hän ole täällä, hän on noussut kuolleista" (Luuk. 24:5-6).

Kristittyjen merkki, risti, onkin siunauksen ja uuden elämän merkki. Me kaikki olemme siunattuja - uuden Elämän ja Jumalan mahdollisuuksien ihmisiä. Tuo merkki on maailmankaikkeuden vahvin merkki. Se julistaa, että mikään mahti maailmassa eikä maailmankaikkeudessa ei voi koskaan erottaa meitä Jumalasta ja hänen Valostaan. Tämän Rakkauden Valon tänne maailmaan toi Jeesus. Hän voitti ja voittaa kaiken pelottavan täällä maailmassa ja elämässämme. Jumala on Rakkaus, ja häneen luottavina meidän ei tarvitse pelätä.

Tämä pääsiäistervehdys on samalla myös rukous Sinulle ja Sinun puolestasi. Rukous on avain Jumalan oviin. Siellä missä on äänetöntä tai ääneen lausuttua rukousta tai edes rukouksen asennetta, siellä avautuu aina Jumalan ovia. Annetaan siis Jumalan valon loistaa meihin ja meistä sekä koskettaa vastaantulijoita. Rakkaus ja ystävyys ovat kuin kevätauringon säteitä: ne synnyttävät ympärilleen elämän, toivon ja rohkeuden kukkasia. Jumalan Rakkaus ja Valo saavat jäädä asumaan Sinun kotiisi ja Elämääsi. Ole turvallisella mielellä!

Hyvää Pääsiäisen aikaa Sinulle ja läheisillesi!

TaivaanIsän Siunausta ja ArkipäivänEnkeleitä Elämääsi.

Toivoen KirkkoHarri ja koko Vesilahden seurakunta

Kuva, joka sisältää kohteen puinen

Kuvaus luotu automaattisesti

Rakas Jumala, kiitost tästä päivästä. Ihan tavallisesta ihmisen kokoisesta ja näköisestä päivästä. Se voi olla jonkin uuden vaiheen ensimmäinen päivä tai ehkä jonkin loppuun eletyn vaiheen viimeinen päivä. Kiitos, että Sinä Jumala avaat uusia ovia ja mahdollisuuksia sinne, missä itse en niitä näe. Siunaa tämä uusien alkujen ja mahdollisuuksien päivä.