Rippikoulu Vesilahdessa

Ripari käydään useimmiten sinä vuonna, kun nuori täyttää 15 vuotta. Rippikoulu on 6 kuukautta kestävä yhteinen matka. Siihen kuuluu yhteisiä tapaamisia, itsenäistä opiskelua, jumalanpalveluksia, nuorteniltoja, festarit sekä leiri tai muu lähijakso. Vesilahdessa rippikoulut alkavat lokakuun viimeisenä sunnuntaina.

Ajantasaisen tiedon rippikoulusta löydät täältä.

Kaisa Karema

Seurakuntapastori, virkavapaalla 17.8.2024 asti.

Olen rippikoulun työalavastaava ja kasvatuksen seurakuntapastori. Pidän perhekerhoa Narvassa. Minua siis näkee melkein kaikessa rippikouluun liittyvässä, monissa perheiden jutuissa ja nuorten illoissakin olen säännöllisesti paikalla.

Tykkään leireillä ja pidän yhteisestä tekemisestä. Olen hyvä lukemaan satuja ja leikkimään legoilla, toki papin työt sujuvat luontevasti. Onneksi näissä kaikissa asioissa Jumala on mukana!