Kässäkerho

Kässäkerho kokoontuu kahden viikon välein pappilan keittiössä. Tarkoituksena on harjoitella uusia tai uusvanhoja kästyön tekniikoita ja valmistaa pieniä myyntituotteita lähetystyön hyväksi.  Jokainen tekijä saa yhden tuotteen itselleen ja loput myydään torstaikahvien yhteydessä Pappilassa. Myyntipisteet löytyvät myös seurakuntatalolta ja Narvan kyläkirkolta.

Kässäkerjoon ovat tervetulleita koululaiset, nuoret ja aikuiset. Kokoontumisen yhteydessä tarjotaan myös kahvia, teetä ja pientä purtavaa. Sopii hyvin tulla suoraan koulusta. Osallistumisesta kässäkerhoon saavat rippikoululaiset joko palvelutehtävä tai muu seurakunnan tilaisuus - merkinnän.

Avainnauhoja helmistä myyntiin lähetystyön hyväksi.
Pappilasta, seurakuntatalolta ja Narvan kyläkirkolta löydät avainnauhoja, joita myydään lähetystyön hyväksi.
pääsiäiseksi askarreltua huopakanoja ja -kukkoja.