Vesilahden seurakunnan logo, kuva kirkon tornista ja teksi arjessa ja pyhässä

Tervetuloa perhekirkkoon!

Vesilahden seurakunnassa järjestetään keväällä 2024 kerran kuussa perhekirkko.

Perhekirkot ovat erityisesti lapsille ja perheille suunnattuja jumalanpalveluksia. Perhekirkkoihin ovat tervetulleita kaikenikäiset seurakuntalaiset.

Ne alkavat klo 15 ja niiden kestossa ja toteutuksessa on huomioitu perheen pienimmät.

"Sallikaa lasten tulla minun luokseni, älkää estäkö heitä. Heidän kaltaistensa on Jumalan valtakunta. " Mark.10:14

Kuvassa on samat päivämäärät kuin sivun päätekstissä. Sinisellä pohjalla lintuja ja tekstiä.

Kasvatuksen ohjaaja

Sari työskentelee Vesilahden seurakunnassa kasvatuksen ohjaajana.

Työni pitää sisällään erilaista viikkotoimintaa lapsille ja perheille, lapsille ja perheille suunnattuja jumalanpalveluksia ja muita tilaisuuksia, niiden suunnittelua ja toteuttamista.

Työhöni kuuluu myös lähetyssihteerin tehtäviä.

Teen yhteistyötä varhaiskasvatuksen ja muiden tahojen kanssa.

Tykkään lukea satuja, askarrella eri ikäisten kanssa ja hyödyntää musiikkia työssäni.

Moikataan kun tavataan!