Uusi vuosi tuo mukanaan uusia kuvioita seurakunnan nuorisotyöhön

Merja Viljanen seisoo lumisen puun vieressä talvimaisemassa.

Merja Viljanen jatkaa työtään nuorten hyväksi MOTI-projektissa.

Seurakunnan pitkäaikainen nuorisotyönohjaaja Merja Viljanen on ollut opintovapaalla väitöskirjatyötään tehden. Väitöskirjatyössään hän on tutkinut nuorten päämäärätietoisuutta ja sitä, miten nuoret rakentavat itselleen merkityksellistä elämää.

1.1.2024 alkaen Merja Viljanen siirtyy Tampereen yliopistolle Koneen säätiön rahoittamaan nelivuotiseen MOTI-projektiin. MOTI-projektin tavoitteena on tukea yläkoulun luokanohjaajia (ent. luokanvalvojia) haastavassa tehtävässään nuorten opettajana ja nuorten kasvun tukena.  Hankkeen avulla voidaan olla vaikuttamassa laajan nuorten joukon yläkouluaikaan. Seurakunta arvostaa Viljasen projektia ja rukoilee  menestystä ja siunausta hänen uuteen tehtävänsä.

Lisätietoa Merjan projektista voit lukea allaolevasta linkistä:

Ilmoitamme myöhemmin nuorisotyönohjaajanviran haun avautumisesta ja Merjan läksiäisten ajankohdasta.

2024-01-03 10:05:51.0