Laskutusosoite

Vesilahden seurakunnan laskutusosoite on:

Kirkon Palvelukeskus/ Vesilahden seurakunta
PL 5018
02066 DOCUSCAN

Paperilaskuille tarkoitettuun laskutusosoitteeseen vastaanotetaan vain laskuja. Mahdollista muuta postia, kuten irrallisia liitteitä, ei välitetä eteenpäin.

Verkkolaskutusosoitteemme on:

Operaattori                              CGI
Välittäjätunnus                         003703575029
Verkkolaskuosoite                    003701577151
Ostolaskujen vastaanottaja     Vesilahden seurakunta

Sähköpostilaskut toimitetaan osoitteeseen:

kkr.pl5018@xbs-salo.com
Liitteiden tulee olla pdf -muotoisia. Liitetiedoston nimessä saa olla isoja ja pieniä kirjaimia (A - Z ja a - z), numeroita ja merkeistä . sekä  _

Laskutusohjeet

Laskut tulee aina lähettää ensisijaisesti verkkolaskuina. Mikäli teillä ei ole mahdollisuutta lähettää verkkolaskua laskutusjärjestelmästänne, voitte käyttää maksutonta toimittajaportaalia. Verkkolaskun laskutusformaatin tulee verkkolaskulain velvoittaman mukaisesti olla Finvoice 3.0 tai TEAPPSXML3.0 formaatteja. Lisätietoja osoitteesta https://www.finlex.fi/fi/laki/alkup/2019/20190241 Pyydämme huomioimaan, että voimassa olevan laskutusosoitteen tulee näkyä aina myös laskun kuvalla sekä verkko- että paperilaskuja lähettäessä. Mikäli kyse on paperilaskusta, eikä laskun kuvalta löydy virallista laskutusosoitetta, ei laskua ole mahdollista käsitellä skannauskeskuksessa.

Lisätietoja:

Tiina Jalo, p.040 804 9004 tai tiina.jalo@evl.fi