Älä jää yksin - Apua saatavissa!

Paljon kynttilöitä palaa pöydällä

Valoa pimeässä...toivon liekki valaisee

Tervehdys Vesilahden seurakunnasta!

Ihmiselämän erilaiset kriisit näkyvät perheiden ja perheettömienkin ihmisten arjessa monella tavalla. Taloudellisia haasteita voi aiheutua monesta syystä. Seurakunta haluaa tukea sinua arjesta selviytymisessä.

Harkinnanvaraista apua arjesta selviämisen haasteisiin (mm. ruoka- tai muut välttämättömät hankinnat, kodin välttämättömät laskut, lasten/nuorten harrastuksista ja opinnoista aiheutuvat kulut) on tarjolla Vesilahden seurakunnan diakoniarahaston kautta.

Ota yhteyttä:

Diakoniatyöntekijä Minna Alajoki p. 040-8049109 tai  minna.alajoki@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä  ; khra Harri Henttinen p. 050-5210327 tai harri.henttinen@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä . Avustus on harkinnanvarainen, kertaluonteinen ja perhe- tai henkilökohtainen. Ennen avustuspäätöksen tekemistä suoritetaan hakijan elämäntilanteen kartoitus, mitä varten minä KirkkoHarri (= Harri Henttinen) tai Minna (= Minna Alajoki) otamme hakijaan yhteyttä ja sovimme henkilökohtaisesta tapaamisesta. Avun saaminen ei edellytä seurakunnan jäsenyyttä. Teemme moniammatillista yhteistyötä kunnan mm. sosiaalitoimen kanssa. Myös keskusteluapua on tarjolla. Ota rohkeasti yhteyttä meihin tapaamisen sopimiseksi!

Toivoen ”KirkkoHarri” ja Minna-diakoni

2022-11-10 09:16:00.0