Yhteystiedot

Vesilahden seurakunnan kirkkoherranvirasto on avoinna maanantaista keskiviikkoon klo  10 - 13

Virkatodistus-, sukuselvitys- ja sukututkimustilaukset.

Virkatodistukset ja sukuselvitykset perunkirjoitusta varten tilataan Tampereen aluekeskusrekisteristä,
puh. 03  2190 700 arkisin klo 9–15. Muut Tampereen aluekeskusrekisterin yhteystiedot löytyvät tästä linkistä.

Virkatodistus- ja sukuselvitystilauksen voi tehdä myös suoraan oheisen linkin kautta sähköisellä lomakkeella.

- - -

Kirkkoherranvirastosta saa infoa seurakunnan eri  työmuotojen toiminnoista ja tapahtumista. Soittele, lähetä sähköpostia tai piipahda pappilassa. Kasteesta, vihkimisestä ja hautaukseen liittyvistä asioista sovittaessa ota yhteyttä virastoon. Virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan aluekeskusrekisteristä.

Seurakunnan tiloja vuokrataan perhejuhliin sekä erilaisiin tilaisuuksiin. Kastejuhlasta seurakuntatalolla ei peritä vuokraa, ainoastaanpöytäliinoista laskutetaan hinnaston mukaisesti. Tilavaraukset virastosta.

Pappilan avoimilta torstaikahveilta voi  ostaa myös oman seurakunnan adresseja diakoniatyön hyväksi sekä  kässäkerhon ja vapaaehtoisten  askartelemia käsitöitä ja koruja lähetyksen hyväksi.

Yhteystietojen haku

Voit hakea henkilön nimellä tai selata yhteystietolistaa. Voit myös selata yhteystietolistaa alla olevien aakkoslinkkien avulla. Klikkaamalla kirjainta pääset yhteystietolistassa kirjainta vastaavien sukunimien kohdalle.

A E H K M R S

Minna Alajoki

Minnan työpiste, diakoniatoimisto on seurakuntatalolla, Rautialantie 213

Minna on diakoni ja RE-sielunhoitoterapeutti. Minnan tavoittaa olopäiviltä, Topi-ryhmän kanssa touhuamasta sekä Pappilasta kerhoista. Minna hoitaa myös diakonia-avustuksia, on kriisityössä mukana sekä tekee kotikäyntejä. Jos tarvitset apua tai tukea elämän eri haasteissa, niin ota rohkeasti yhteyttä Minnaan.

Harri "KirkkoHarri" Henttinen

Kirkkoherra

Harrin tavoitat parhaiten kirkkoherranvirastosta, Pappilasta, Pappilantie 1

Olen Harri Henttinen ja Vesilahden seurakunnan kirkkoherra tai hauskemmin sanottuna ”KirkkoHarri”.

Olen pappi ja seurakunnan johtaja ja olen  työntekijöiden ja kaikkien viranhaltijoiden esimies. Olen myös kirkkoneuvoston puheenjohtaja. Minun kauttani asiat menevät kirkkoneuvoston ja kirkkovaltuuston käsittelyyn.

Asun kirkkoa vastapäätä Tapulinmäellä, mutta useimmiten minut löytää pappilasta, jos en ole jossakin menossa. Jos on asiaa, voit soitella tai lähettää sähköpostia tai muita viestejä. Pappilan ovikelloa voit aina soittaa, jos sisällä on valot aukioloaikojen ulkopuolellakin. Minulla on kilpikonna nimeltä Matteus. Olemme kumpikin kasvissyöjiä ja pidämme väreistä. Vesilahti on maailman paras paikka. Tervetuloa tutustumaan!

Päivi Hjelt

Emäntä-vahtimestari

Olen Päivi Hjelt,
seurakunnan emäntä-vahtimestari.
Keitän kahvit, laitan ruuat
välillä vähän siivoilen.
Kysyä voit mitä vaan,
autan jos vain osaan.

Päivin päävastuulla on seurakuntatalo. Seurakuntatalon tilavuokraukseen ja sen yksityiskohtiin liittyvissä asioissa voit olla yhdessä Päiviin.

Erkki Kallio

Hautausmaatyöntekijä

Erkki Kallio, hautausmaatyöntekijä: hautaamiseen ja hautausmaan hoitoon liittyvät asiat, seurakuntamestarin sijaisuudet.

Kaisa Karema

Seurakuntapastori, virkavapaalla 17.8.2024 asti.

Olen rippikoulun työalavastaava ja kasvatuksen seurakuntapastori. Pidän perhekerhoa Narvassa. Minua siis näkee melkein kaikessa rippikouluun liittyvässä, monissa perheiden jutuissa ja nuorten illoissakin olen säännöllisesti paikalla.

Tykkään leireillä ja pidän yhteisestä tekemisestä. Olen hyvä lukemaan satuja ja leikkimään legoilla, toki papin työt sujuvat luontevasti. Onneksi näissä kaikissa asioissa Jumala on mukana!

Sari Myllymäki

Kasvatuksen ohjaaja

Sari työskentelee Vesilahden seurakunnassa kasvatuksen ohjaajana.

Työni pitää sisällään erilaista viikkotoimintaa lapsille ja perheille, lapsille ja perheille suunnattuja jumalanpalveluksia ja muita tilaisuuksia, niiden suunnittelua ja toteuttamista.

Työhöni kuuluu myös lähetyssihteerin tehtäviä.

Teen yhteistyötä varhaiskasvatuksen ja muiden tahojen kanssa.

Tykkään lukea satuja, askarrella eri ikäisten kanssa ja hyödyntää musiikkia työssäni.

Moikataan kun tavataan!

Päivi Salonen

Seurakuntamestari

Päivi Salonen seurakuntamestari: kiinteistöjen ja hautojen hoitoon liittyvät asiat, suntion tehtävät.

Marita Suojanen

Kiinteistötyöntekijä

Olen Marita ja minulta sujuvat seurakunnassa keittiöhommien lisäksi myös kiinteistöjen siivoukset, suntion hommat ja kesäisin hautausmaan hoitaminen.

Maritan päävastuulla ovat pappila ja Narvan kyläkirkko. Niiden tilavuokraukseen ja sen yksityiskohtiin liittyvissä asioissa voit olla yhdessä Maritaan.