Adventin juhlajumalanpalvelus 675-juhlavuoden hengessä Vesilahden kirkossa

Vesilahden kirkossa on paljon väkeä juhlajumalanpalveluksessa vuonna 1946

600-vuotisjuhla vuonna 1946 Vesilahden kirkossa

Sunnuntaina 28.11. alkaen klo 10 Historiaa haviseva Adventin ehtoollisjuhlajumalanpalvelus  675-vuotisjuhlan hengessä Vesilahden kirkossa.

Lit. KirkkoHarri ja saarna Kaisa-pappi.

Musiikista vastaavat Satu-kanttori & Kurkien Kaiku -kuoro ja Yrjö Punkari & Narvan soittokunta.

Mukana tekstinlukijoina Anni Luotolinna, Anneli, Eino ja Hannu Kesola; esirukouksesta vastaavat Valto Sorva ja Tuija Halivuori, ehtoollisella avustavat Minna-diakoni ja Olga; suntioina Erkki ja Päivi, striimauksesta vastaa Merja. Lopuksi ohjelmalliset kirkkokahvit. Mukana eri tehtävissä vastuuryhmien ja muitakin vapaaehtoisia.

Kirkkokahvihetkessä KirkkoHarri kutsuu esille tavalla tai toisella muutamia Vesilahden kiinnostavaan historiaan liittyviä hahmoja. Keitä he oikein ovatkaan... Pukeudu rohkeasti vanhahtavaan asuun ja rohkene tulla tuomaan KirkkoHarrin luokse eteen oma lyhyt tervehdyksesi jostakin historian hämärästä. Voi tulla  paikalle toki ihan tavallisessakin asussa ilman mitään roolivaatimuksia.

Vesilahden seurakunnan oma joululehti teemalla "675 -vuotias Vesilahti" jaossa juhlan yhteydessä.

Tällainen tilaisuus on vain kerrran 675 vuoden aikana. Tervetuloa mukaa läheltä ja kaukaa!

Huomioithan seuraavaa: asetumme kirkkoon väljästi, turvaetäisyyttä vaalien sekä käsi- ja yskimishygieniaa noudattaen. Meillä on vahva kasvomaskisuositus.

Osallistuthan vain terveenä tilaisuuksiin. Pidäthän etäisyyttä muihin myös saapuessasi ja poistuessasi.

Fri Nov 26 20:22:31 EET 2021