Vahdinvaihto seurakuntapastorin pestissä

Kaisa ja Varpu hymyilevät ja pitävät yhteisesti käsissää evankeliumikirjaa vahdinvaihdon merkiksi.

Varpu Miettunen-Hukari siirtyy seuraaviin haasteisiin ja Kaisa Karema palaa virkaansa.

Tällä viikolla seurakunnassa on juhlittu jäähyväisiä ja töihinpaluuta. Varpu Miettunen-Hukari ehti olla 15 kuukauden ajan seurakunnassamme vs. seurakuntapastorina. Varpu tuli erityisesti tutuksi rippikoululaisille kahden rippikoulukauden ajan. Hänet saattoi myös bongata nuortenilloista, jumalanpalvelusstriimeistä ja kirkkotilaisuuksista.

Iloisesti naurava ja Vesilahden seurakuntaan pappisvihkimyksensä keväällä 2020 saanut Varpu Miettunen-Hukari kuvaa Vesilahtea näin: "Ehdottomasti TOP5 maailman paikoista. On ihmisiä, paikkoja, kulttuuria ja luontoaiheita. Ei mitään pahaa sanottavaa!"

Kaisa Karema palasi virkaansa Varpun kanssa vietetyn perehtymispäivän myötä. Kaisa kertoi, että "Vesilahteen on aina hyvä tulla takaisin. On kiva tulla jatkamaan tätä seurakuntapastorien ketjua. On minun vuorona olla seuraavana lenkkinä tekemässä työtä seurakunnan parhaaksi".

Kaisan voi seuraavan kerran tavata messussa sunnuntaina 15.8. klo 10 kirkossa. Pitkästä aikaa saamme viettää ehtoollista yhdessä. Mikäli ei halua lähteä kirkkoon pyhäaamuna, Kaisan voi tavata myös striimatun jumalanpalveluksen kautta. Linkki seurakunnan youtube-kanavan jumalanpalvelusstriimiin aukeaa tästä uuteen ikkunaan.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Myöhemmin Kaisan tapaa varmimmin pappilassa, Narvan perhekerhossa ja nuortentoiminnassa.

2021-08-13 18:02:05.0