Rippikoulut 2020 alkavat sunnuntaina

Nuoria istumassa piirissä rippikoulun iltaohjelmassa

Vesilahden kesän 2020 rippikoulut pidetään edelleen Heinäkallion leirikodissa. Kuva kesältä 2019.

Sunnuntaina 27.10. siirretään kelloja, joten saamme nukkua tunnin pidempään ennen saapumista  Vesilahden kirkkoon rippikoulupyhään. Messuun kutsutaan erityisesti vuonna 2020 rippikoulunsa käyviä ja heidän perheitään. Messussa on mukana isosia ja muita nuoria.

Messu alkaa klo 10, jonka jälkeen kirkossa nautitaan kirkkokahvit ja tarjotaan infoa alkavista rippikouluista. Rippikouluilmoittautumiset palautetaan ennen messun alkua ja infon aluksi kerrotaan, miten nuoret ovat eri rippikouluryhmiin hakeneet. Varsinainen ryhmätieto saapuu myöhemmin kotiin postitse.

Jos et pääse sunnuntaina kirkkoon, toimita ilmoittautumislomake kirkkoherranvirastoon.

Lisäinfoa ja ilmoittautumislomake löytyy Rippikoulutiedotteissa. Voit myös olla yhteydessä Soila Simolaan, puh. 050 3078147, sp. soila.simola@evl.fi.

Olet sydämellisesti tervetullut aloittamaan rippikouluvuotta yhdessä muun seurakunnan kanssa!

Thu Oct 24 13:08:00 EEST 2019