Narvan markkinoilla tehtyjen seurakunnan ristikoiden arvonta on suoritettu!

sari nostaa seurakunnan logolla varustetusta juuttikasssista voittolipukkeen.

Seurakunnan uusi vs.perhediakoni Sari Myllymäki toimi onnettarena arvonnassa.

Pappilassa oli tänään syksyn aloituksen tuntua, kun uuden vs. perhediakonia, Sari Myllymäkeä perehdytettiin pappilaan, perhediakoniaan, Vesilahden seurakuntaan ja tutustutetiin uuteen työyhteisöön. Sari pääsi myös kunniatehtävään suorittamaan Narvan markkinoilla luvattua arvontaa.

Seurakunnan markkinapisteellä saattoi paitsi ihailla valmiita kattoratsastajan sukkia lyhyt- ja pitkävartisena, ostaa lankapaketteja sukkien neulontaan ohjeiden kera, myös pysähtyä tekemään seurakuntaan liittyvää ristikkoa. Ristikkoja löytyi kahdenlaisia, kuvien perusteella täytettävää ja sanallisiin, seurakuntaan liittyviin vihjeisiin perustuvaa ristikkoa. Valmiin ristikon palautti arvontakassiin 170 osallistujaa.

Juhlallisessa arvontatilaisuudessa vastalakatussa pappilan salissa Sari Myllymäki nosti arvontakassista oikein täytetyn ristikon, jonka oli täyttänyt Marja-Leena Laaksomaa Tampereelta. Arvonnan virallinen valvoja soitti samantien arvonnan voittajalle, joka ilahtui voitostaan todenteolla. Odotammekin Marja-Leenaa pappilaan päättämään haluaako hän itselleen lyhyt- vai pitkävartiset kattoratsastajan sukat.

Mikäli arpaonni ei tällä kertaa suosinut, valmiita kattoratsastajan sukkia tai lankapaketteja voi ostaa pappilan päiväkahveilta perinteisiltä torstaikahveilta syyskuun alusta alkaen.

2022-08-03 15:04:05.0