Savuavien raunioiden luona jälkityöt jatkuvat

Savuavat taiteilijakodin rauniot pappilan pihalla.

Vesilahden seurakunnan Pappilan pihapiiri heräsi savuavaan todellisuuteen. Oiva Paloheimon taiteilijakoti on palanut maantasalle. Loppusammutustyöt, raivaus ja tutkinta jatkuvat pihapiirissä. Tämän vuoksi läpikulku Pappilan pihan kautta on kielletty.

Valitettavasti myös sunnuntaille suunniteltu Tonttumetsä-tapahtuma on peruttu. Olemme pahoillamme tästäkin.

Kirkkoherra Harri Henttinen kiittää omasta ja koko seurakunnan puolesta kaikkia Vesilahden seurakunnan työntekijöitä, luottamushenkilöitä ja vapaaehtoisia upeasta yhteisöllisyydestä, vastuunkannosta ja tuesta suuren menetyksen keskellä.

Kiitos jokaiselle, joka on antanut voimavarojaan käytännön asioiden hoitamiseen. Kiitos myötätunnosta, osanotosta ja esirukouksista. Pääasia on että kukaan ihminen ei vahingoittunut eikä tuli levinnyt muualle. Yhteisöllisyys on Vesilahden voimavara! Kiitos!

Ja vielä: Suurkiitos upean ammattimaisesti toimineille pelastus- ja paloviranomaisille. Heidän ansiostaan pappila säästyi!

2018-11-30 09:47:00.0