Kirkkoherranvirasto

Pappilantie 1, 37470 Vesilahti

(03) 373 8023

maanantai ja tiistai 9 - 15, keskiviikko 9 - 12, torstai 12 - 18, perjantai 9 - 13

Kirkkoherranvirasto palvelee

Tervetuloa asioimaan Vesilahden seurakunnan kirkkoherranvirastoon. Virasto sijaitsee vanhassa idyllisessä pappilassa osoitteessa Pappilantie 1.

Kirkkoherranvirastosta saa infoa seurakunnan eri  työmuotojen toiminnoista ja tapahtumista. Soittele, lähetä sähköpostia tai piipahda pappilassa. Kasteesta, vihkimisestä ja hautaukseen liittyvistä asioista sovittaessa ota yhteyttä virastoon. Virkatodistukset ja sukuselvitykset tilataan kirkkoherranvirastosta tavallisimmin joko puhelimitse tai netin kautta.

Seurakunnan tiloja vuokrataan perhejuhliin sekä erilaisiin tilaisuuksiin. Kastejuhlasta seurakuntatalolla ei peritä vuokraa, ainoastaanpöytäliinoista laskutetaan hinnaston mukaisesti. Tilavaraukset virastosta.

Täältä voit  ostaa myös oman seurakunnan adresseja diakoniatyön hyväksi sekä  kässäkerhon ja vapaaehtoisten  askartelemia käsitöitä ja koruja lähetyksen hyväksi.

Lastenhoitohuone Lastenhoitohuone
wc wc